17 de novembre 2009

11 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Preciós i emotiu...jo també hi era...

kweilan ha dit...

Dóna bo de tornar-los a escoltar!

Barbollaire ha dit...

jo també hi vaig ser...

com et trobes, nina?

petó dolç

Carme Rosanas ha dit...

Jo no era al camp nou i amb molta recança...

Em vaig haver de conformar en veure'l per la tele. Era a Comarruga, amb els meus pares i tota la família. Els meus fills petits. Em porta molts records...

Sí ja m'agrada tornar-los a sentir...

Carme Rosanas ha dit...

:) 00:05

Barbollaire ha dit...

:¬)*** 00:05

novesflors ha dit...

Que bonic. Jo només coneixia la músic però veure'ls als tres emociona molt més.

Montse ha dit...

jo també ho recordo (no hi era, però ho vaig veure per la tele)

no deixo sempre comentaris però hi sóc!!!

ja ho saps.

assumpta ha dit...

Jo també vaig hi era!!!

25 anys! i l'emoció encara és pot sentir a flor de pell!
;)

Marta ha dit...

El concert del Nou Camp va ser apoteosic.

merike ha dit...

M'encanta en Lluis Llach i aquesta música particularment.