13 d’abril 2010

Textures de dits

Textures de dits
en un tretze, en un traç.
Volo de nou.

10 comentaris:

onatge ha dit...

Vola sempre. M'agrada la textura... I encara m'agrada més el 13 que suma 4... El fanal, de nit ha de ser una passada...

Nit bona.
onatge

Carme Rosanas ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Carme Rosanas ha dit...

Col·lecció de fanalets bonics...

Aquest numerat i tot, segur que il·luminarà tota la nit i tot el dia!

Cris (V/N) ha dit...

Dimarts i 13.... no pensava pas casar-me avui, però si tinc ganes "embarcar-me".... bona foto, bon vers, com sempre!
Petons, reina :)

Anònim ha dit...

volarem plegades en les 13 llunes de tots els anys
gràcies
beatrice

Barbollaire ha dit...

és bonic passejar per la Casa del Fanalet...

(ara ha sonat una mica a "La Casa de las Mantas", oi? ;¬P)

i, mira, penso que 13 és un gran número.

Ple de màgia i somnis.
De mirades i somriures.
D'espais i silencis.
De paraules i carícies

(i em fa gràcia, a mi també, ja ho saps, perquè he endevinat l'espurneig als teus ulls...)

:¬)*

Sauze ha dit...

qué bonita foto al igual que el número.

besos

coses2 ha dit...

Dimarts i 13, veig que no tens por de les supersticions. Una foto que sembla que puguis estirar la mà i tocar-ne la textura. No sempre comento però et segueixo. Una abraçada

Mortadel.la ha dit...

Una passada nena! Que bonics tots!
M'agraden moltíssim fanalet. Has rebut correu?

Jesús M. Tibau ha dit...

la bellesa en qualsevol racó