01 d’abril 2010

Una proposta de Relats Conjunts

EL XA KHUSRAU JURA LLEIALTAT A BABER, fragment del Baburnama
Anònim 1500


--T'he dit que no!
--Però...per què?
--No penso escriure una crònica d'allò que no coneixo ni n'entenc un borrall!
--Només et demano que escriguis quatre ratlles per una petita ressenya de l'exposició...au va...inventat el que vulguis...
--No i no.
--Collons tio! No sé pas què et costa...!
--Escriu-ho tu!
--Jo no puc i demà, com a molt tard, ha de ser a la impremta. La revista surt dissabte.
--Doncs ja t'ho faràs...demà marxo i m'emporto La huella de Babur. Si vols, d'aquí tres mesos, quan torni, en tornem a parlar...
--Vés a pastar!
--No, me'n vag de viatge...

6 comentaris:

Elfreelang ha dit...

ja ja ei que m'ha agradat ...! i de pas ens fas propaganda d'un llibre! Molt ben trobat fanal blau...molt original!

kweilan ha dit...

Molt bo, fanalet! Bones vacances!

Mortadel.la ha dit...

Divertit, sí senyora! I saps què havia entés? La huella de BABUR! I pensava, clar, aixó és l'enllaç amb el barbollaire. Que tonta que sóc...
--Enganxat (val? Dos guions cada cop que comença i enganxat al guió (una amable sugeréncia... res més)

Sergi ha dit...

Si jo n'hagués d'escriure una crònica, també me'n faria enrere, prou que va costar fer el relat! Ben pensat!

Carme Rosanas ha dit...

Je, je... divertit, fanalet!

La Meva Perdició ha dit...

El cap de la revista no te gaires escrúpuls eh? “... inventat el que vulguis ...”, ja, ja, l'exposició de la que parlen, intueixo que serà força entretinguda ^_^