11 de maig 2009

Jo tinc


Tinc un ramell de farigola que he anat a collir, tinc el dominical per llegir amb una chavela que fa 90 anys i encara empenta la vida després d’haver-se-la begut a glops de tequila, tinc un sms que m’ha trasbalsat, tinc un dibuix de la blum que em fa somriure, tinc hores de son acumulades, tinc pendents unes trucades per concretar demà a quina hora i on quedarem per anar a fer petons a una barrufeta que va néixer fa pocs dies, tinc un temps de flors per estrenar, tinc correus per llegir i respondre, tinc una esgarrifança dolça, tinc un ordinador, tinc un amic que demà m’acompanyarà a empremtar instantànies i moments, i em deixarà, en préstec, un objectiu nou per a mi, i una nova mirada.
I, tinc, una dolça mirada...per a qui/que m’acompanya. Tinc un desig tendre. I tinc...un...bona nit.


4 comentaris:

Rita ha dit...

Ets afortunada!

Carme Rosanas ha dit...

Doncs sí que ets afortunada!

I també me'n sento en llegir-te.

Petonets de bon dia, dels dels millors desitjos i ben somrients.

iruna ha dit...

espero que la frígola te face caricietes a la gola.

quina cançó més preciosa, fanal blau.

i quin escrit, amb tant de "jo tinc" i tan ple de la teua mirada dolça.

assumpta ha dit...

I tens somriures i tens amor, i tens amics i tens esperança i tens moltes i moltes coses precioses que
t'envolten!
Bona nittttt!
;)