16 de juliol 2009

Carmen de Bizet



Felicitats a les Carmes! i a qui també fa anys!

5 comentaris:

Núr ha dit...

A veure si no m'oblido de felicitar ma mare!

Carme Rosanas ha dit...

Gràcies, fanalet...

escoltem... que aquesta música és animadora... clar que amb totes les felicitacions que he tingut avui... estic ja exultant!

Carme Rosanas ha dit...

I la lletra... té el seu què:


L'amour est un oiseau rebelle
que nul ne peut apprivoiser,
et c'est bien en vain qu'on l'appelle,
s'il lui convient de refuser!
Rien n'y fait, menace ou prière,
l'un parle bien,
l'autre se tait;
et c'est l'autre que je préfère,
il n'a rien dit, mais il me plaît.
L'amour! l'amour!
L'amour est enfant de Bohème,
il n'a jamais, jamais connu de loi,
si tu ne m'aimes pas, je t'aime,
si je t'aime, prends garde à toi!...
L'oiseau que tu croyais surprendre
battit de l'aile et s'envola...
l'amour est loin, tu peux l'attendre,
tu ne l'attends plus,... il est là...
Tout autour de toi, vite, vite,
il vient, s'en va, puis il revient...
tu crois le tenir, il t'évite,
tu crois l'éviter, il te tient!
l'amour! l'amour!

fanal blau ha dit...

Núr...ja l'has felicitat?
Si vols, de part meva també!

una abraçada!

Núr ha dit...

Síps!!! Al final la vaig felicitar! hehehe Li vaig trucar i li vaig dir: «Carmeta, tres coses. Primera, felicitats pel sant. Segona, necessito el teu núm. de DNI si vols que et demani l'assegurança. Tercera, dissabte baixo amb Ell (xicot que encara no coneixien), així que el coneixereu.» Em sembla que les felicitats van quedar una mica camuflades, prò vaja... Que hi vaig pensar! hehehehe