08 de setembre 2010

A berenar!

19 comentaris:

joanfer ha dit...

Com déu estar disfrutant la tia! Molt bona la foto, fanal... ;)

Carme Rosanas ha dit...

S'està posant les botes!

Molt maca la flor i la foto i el "bitxu" golafre...

Carme Rosanas ha dit...

Ah! I quan he vist el títol, ja pensava demanar-te si em convidaves a berenar a mi també, però... saps què? Millor ho deixem per un altre dia. :)

lolita lagarto ha dit...

Sembla talment que li hagin empastifat amb un pastís de nata als nassos...
Un luxe de berenar!

novesflors ha dit...

Quina foto tan "apetitosa"...

Cris (V/N) ha dit...

que golafre, jajajjaa, bona foto nena :) Petons

Cèlia ha dit...

Segur que ja no sopa! Quin empatx! hi, hi!

Elfreelang ha dit...

Jo si que vaig a sopar ara! molt bona foto! un berenar floral!

fanal blau ha dit...

Mira que m'ha costat enxampar-la, joanfer, anava com una bala!
un petó!

quan tornes? :)

fanal blau ha dit...

"Bitxu" golafre, Carme, ja ho dius bé.
Ara és tard per berenar, però quan vulguis saps que estàs convidada.


Pa amb xocolata?
o amb oli i sucre?

fanal blau ha dit...

lolita,

quan he fet la foto, i l'he mirat al visor de la màquina, he pensat exactament això. Pastís de nata...
En viu i en directe crec que la sensació era més impressionant!

Una abraçada!

fanal blau ha dit...

Novesflors,

mira que no tinc el costum de berenar, però avui la fotografía m'ha fet entrar gana!

fanal blau ha dit...

Golafre, golafre, Cris! Anava com esperitat el borinot de flor en flor!
Quin festí!

:)

fanal blau ha dit...

Cèlia...es deu estar gratant la panxa...perquè s'ha posat les botes a l'hibiscus.
Pel cap baix, tenia una centena de flors per libar!

Una abraçada, transparent!

Carme Rosanas ha dit...

Es pot triar, a sobre?
Doncs pa amb xocolata!

joanfer ha dit...

El dia està molt, molt a prop fanal... ;)

fanal blau ha dit...

Mira que ets llaminera, Carme!

Una presa, eh? O dos! :)

fanal blau ha dit...

joanfer,

m'hi he acostat molt i encara escolto el zummmmmmmmmmmmmmmmmmm....

Petó, amic!

Montse ha dit...

i no s'atura a comptar calories, eh? ;)