18 d’agost 2009

Afegirem una pila d'anys,
i estimarem.

16 comentaris:

Barbollaire ha dit...

...i continuarem estimant...

amb pila d'anys o sense...

t'estimo.
un pilonet d'abraçades i petons dolços, nina...

per molts anys, carinyo

:¬)**

fanal blau ha dit...

jo...per desitjar...hi posaria un pilonet d'anys per continuar estimant-te!

una abraçada!
:)

fractal ha dit...

M'afegeixo a la pila de persones que avui, i els altres dies de l'any també, t'estimen,
i et desitjo per molts anys
i salut
i força

Moltes abraçades, M.

Montse ha dit...

jo també :)

Elfreelang ha dit...

És el teu aniversari? Doncs felicitats per la pila d'anys i sobretot per seguir estimant!!!

Rita ha dit...

Per molts anys! :-)

Carme Rosanas ha dit...

Moltes felicitats! però els anys, si et plau, posa'ls un a un... que si me'ls fas venir a pilons... passarem massa via. Eh? Poc a poc, un a un... i que siguin molts.

Una abraçada.

horabaixa ha dit...

Hola Fanalblau,

Arribo a temps ????????????

Quines curiositats.

Per molts anys !!!!!!!!!!!!

Recorda de pensar en un desig abans de bufar.

Trini González Francisco ha dit...

Ei petita...! Avui és el primer dia, des d'abans del passat cap de setmana, que miro les actualitzacions dels blogs amics. Una mala notícia m'ha deixat tant knock-out que no puc avançar al meu ritme. Però vaig estar al quite del teu "petit" piló d'anys, lleoneta, i mentre esmorzava et vaig enviar la meva felicitació que, hores d'ara, tinc el dubte de si l'hauràs rebut, o no, ja que tu sempre dius alguna cosa...

En fi..., doncs ara ja tenim els mateixos, tu i jo, eh? (sí.., sí..., ja ho sé, tu sempre seràs 20 dies més jove... uhm... :-/

;)

fanal blau ha dit...

fractal,

muntanyetes d'anys per aquests territoris boscans...Arranjaré el troç algún dia!

una abraçada!

fanal blau ha dit...

Gràcies, Montser/Arare per afegir-t'hi!
Un petó!

fanal blau ha dit...

Elvira, sí...

saps allò del "con un seis y un cuatro...", doncs a l'inrevès...46!

Una abraçada!

fanal blau ha dit...

Thanks, Rita!
Moltíssimes gràcies!

fanal blau ha dit...

Carme, els anys un a un...Ara bé, tot és tan imprevisible...

Va...sí, poc a poc...si és possible...

fanal blau ha dit...

horabaixa,

i tant que arribaves a temps...! a més hi ha les "vuitades" - diuen.

Vaig bufar pastís d'aniversari.

fanal blau ha dit...

Trini-lleonassa...

jo sempre seré més jove...però si mai et calgués, et regalo el vint dies...

A por los 47, que esto está hecho (o no).

Un petonet cap a la calenca...