24 d’octubre 2009


8 comentaris:

Elvira FR ha dit...

Unes reflexions que m'han agradat molt!

Assumpta ha dit...

Estic passant per un munt de blogs on hi trobo música que no coneixia en absolut però m'agrada :-))

Sauze ha dit...

me gustó mucho esta melodía, relaja ...

La RaTeta Miquey ha dit...

Nena, aquesta foto i l'anterior de la pluja són (ENCARA) més extraordinàries. Quina enveja em fas. PRECIOSES

fanal blau ha dit...

Elvira,

reflexions d'en Wynton Marsalis...

fanal blau ha dit...

Assumpta,

a mi m'encanta la música, i si és veritat que la xarxa ens permet conéixer-ne de noves!

Que bé, doncs!

fanal blau ha dit...

Sauze,

me alegro!

fanal blau ha dit...

RaTeta Miquey,

vaig fent proves...Moltíssimes gràcies!
Però, vaja...no me queda ná per a saber-ne!!!
Tenim molts i moltes mestres a la xarxa!

Gràcies, noia!