01 de març 2010



"...me pongo el sol al hombro, y el mundo es amarillo"

6 comentaris:

onatge ha dit...

Una bona veu amb música de sentiments... No fa massa vaig estar buscant algun llibre d'ell, i res. En tota la xarxa de biblioteques de Catalunya no m'en van saber trobar cap. Patètic.

Salut.
onatge

fanal blau ha dit...

onatge,

de llibre d'ell no en tinc cap, si el tingués m'oferiria a deixar-te'l en préstec!
jo també he estat buscant el discos de vinil que sí tenia d'ell, i no aconsegueixo recordar en quin préstec, es deviem extraviar.
No els trobo!!!

Elfreelang ha dit...

m'has fet venir un allau de records....Facundo Cabral! no tengo hogar ni porvenir...

fanal blau ha dit...

jo l'havia escoltat hores i hores...:)
Bon dia! Va que fa solet...;)

Sauze ha dit...

me gustó mucho, gracias por compartir.

un beso!

fanal blau ha dit...

Sauze,

uno de vuelta!