18 de març 2010

S'agafa fort


S'agafa fort
a la pedra esgarrapada.
Per a vestir-la.

12 comentaris:

Mortadel.la ha dit...

Ara és una época preciosa per agafar-se bé. Fins i tot les plantes, nena! Ja comencen a sortir-hi les fulles, no és una mica dora? Ai!, No ho sé, eh?

Carme Rosanas ha dit...

Em sembla que m'agafaré fort, jo també.

Bomn dia fanalet, una abraçada.

Barbollaire ha dit...

això, això...!!! agafem-nos fort!!

(d'això... és imprescindible vestir-la? ;¬P dia gamberru, dia gamberru, dia gamberru....)

Petonet dolç, carinyo :¬)*

Eulàlia ha dit...

ei, millor que no es vesteixi gaire, ara que s'acosata el bon temps, i la vestimenta farà nosa..
;)

Mònica ha dit...

Agafar-se fort, per enlairar-se i tocar el cel! M'agraden les cases vestides ...

Mortadel.la ha dit...

Veig que en Barbo avui se'ns ha ratllat. Només fan que passar-li coses pobret... jejejeje ;-)
Has vist Fanalet, quin rotllasso de codi de comprovació? tualywra!! (vol dir merda!, perdó eh?) El temps...

rebaixes ha dit...

Va arrelar tant
que era cos i ànima
de la Terra.
Glatia fent brot,
acollia el zèfir
cantava glòries al cel
i in dia una rufagada
s'emportà la planta
i em deixà sense brot
sense zèfir i el seu cant
alegre i confiat....
.................Anton.
Fanalet, bon dia, que tot et vagi a pleret.

Cris (V/N) ha dit...

Bellíssim nena, ben trobat i escrit :) petons arrelats!!

Cèlia ha dit...

He trobat la paraula,encisada! Com s'aferra la vida!

novesflors ha dit...

La primavera
vindrà per a vestir-la.
Ombra i perfum.

Albanta ha dit...

Que ganes de primavera tenim ja!!!
Agafem-nos tots i a pujar cap amunt!!

Elfreelang ha dit...

Jo diria que s'agafa ben fort no per vestir-la sinó per protegir-se i protegir-la ,aquesta fulla i la terra s'han ben enamorat!!!