12 de març 2010

Miguel Delibes


A quarts de sis he llegit a la premsa d'ahir, que estava en el darrer tram. A mig matí, m'ha arribat la notícia que havia mort.
Li dedico un somriure a la notícia trista; però tots acabarem per morir-nos un dia o un altre. I, malgrat aquell "mai no toca" del no voler dels que es queden, ha tingut 89 anys de camí.
"El camino", el que ens va escriure, a mi em va fer estimar la lectura. I després vaig continuar estimant-la i estimant-lo.

Gràcies, senyor Delibes!

7 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Jo ,a part dels seus llibres convertits en pel.lícula, em vaig llegir, quan era jove ,la seva primera Novel.la, que va guanyar el premi Nadal: La sombra del ciprés es alargada ....que em va impressionar i agradar molt....lamento la seva mort perquè crec que era a part d'un bon escriptor una persona íntegra i noble...

Jordi Tudó ha dit...

No he llegit res d'aquest bon home. Ara, la ple "Los santos inocentes" va impaxctar-me d'allò més.

Salut

www.miradesalvent.blogspot.com

rebaixes ha dit...

Ultimament havia llegit coses seves i era un mestre, un diví mestre.
Es trobran amb el meu fill i faran petar la xerrada, no crec que es barallin per l'idioma, els dos sabien caminar amb cura pels endorrials, a més el Miquel va voler que es traduis per veure com sonava.Gran persona, gran esperit. Anton.

Carme Rosanas ha dit...

M'agrada el teu comentari, fanalet, 89 anys de camí, ja és tot un camí i si és ple com el seu, què més podríem demanar?

Clidice ha dit...

M'agrada el teu homenatge. És "com cal" :)

Ramon ha dit...

Una coincidència sorprenent. Veig, ara mateix, que has penjat el teu post sobre Delibes unes quantes hores abans que jo. Et visito pel teu comentari al meu blog i veig amb alegria que hem coincidit tant en la foto como en la cita del llibre "El Camino" i amb l'agraïment al Mestre.
Seguirem, com molt bé dius, al costat d'ell, a través dels seus llibres.
Salut.

Mortadel.la ha dit...

Quin apunt més entranyable, Fanalet. I és que la seva persona, deia, parlava molt d'ell mateix, no trobes?