21 de març 2010

Vint-i-una pel 21


20 comentaris:

fanal blau ha dit...

Fotografíes fetes aquest matí a La Garriga en la trobada de Els Tres Tombs.
Jo m'ho he passat "pipa" fent-les! :)

Elfreelang ha dit...

Estàs feta tota una gran, gran però que molt gran reportera fotogràfica de primera línia! Un reportatge fotogràfic genial!!!! vint-i-un aplaudiment!

Rita ha dit...

Un reportatge fantàstic, fanal!

Carme Rosanas ha dit...

Ostres! jo anava pensant.. on deu ser? I quina festa?

Sort que ja ho has aclarit, sinó t'ho hauríem preguntat.

És tot un reportatge! Està molt bé, si dic com l'Elvira vint-i-un aplaudiments... faran 42?

:) petonets, guapa!

sànset i utnoa ha dit...

Quan ho fan al meu poble sempre m'ha agradat anar-ho a veure. Ens recorda d'on venim.

*Sànset*

Barbollaire ha dit...

vint-i-una grans fotos.

Una forma genial de celebrar la primavera!!

com els aplaudiments ja te'ls han fet jo, amb el teu permís, et faré vint-i-un petó dolç

:¬)

Jordi Cirach ha dit...

Uooo!! Però quines fotografies més maques!! M'ha agradat moltíssim!

Una forta abraçada!

L'imperdible de ℓ'Àηimα

>Jordi Cirach

Jordi Cirach ha dit...

Per cert, t'enllaço al meu blog!

Records :)!

kweilan ha dit...

Què xulo!

fanal blau ha dit...

Elvira,

de primera línia, sí, sí! Avui una miqueta més i se'm menja un cavall!!! :)
Gràcies, senzillament surto, m'agrada, m'ho passo bé i, de tant en tant, amb alguna dic..."nostamaldeltodo".

Bona nit, noia!

fanal blau ha dit...

Gràcies, Rita!

fanal blau ha dit...

Carme,
ja has vist, com el Vallès no hi ha res! ;)

42? Va...sí!
Petons per a tú!

fanal blau ha dit...

Sànset,

es celebra a un munt de poblacions, oi?
És bonic i curiós de veure-ho, de com treballen i s'engalanen per aquest dia, de com ho disfruten...

Gràcies i molt bona setmana!

fanal blau ha dit...

Barbollaire,

benrebuts els teus petons!
en tenim un bon "haver", oi?

haguéssis disfrutat! ;)

fanal blau ha dit...

Jordi Cirach, gràcies!
Me n'alegro que t'agradin. Passaré a veure l'imperdible de la teva ànima!

fanal blau ha dit...

kweilan, si que ho és!
És simpàtic veure-ho!

rebaixes ha dit...

Quin reportatge gràfic, i quantes sensacions...Anton.

Thera ha dit...

Unes fotos precioses! Segur que va valdre molt la pena!

sargantana ha dit...

uauuuuu nena...quines fotos!!!m'agraden totes..pero la de les esperdenyes de cintes i la roda tan vermellota, es divina!!

un petonas!

jaka ha dit...

Unes fotos precioses !!! totes, totes !!!

Petons,