19 de novembre 2011

dinou (petites) tardors































17 comentaris:

El porquet ha dit...

I tantes fotos haguessis posat, tantes tardors haguéssim descobert. I això ja ho té la natura, no deixarà mai de la vida de soprendre'ns!

Tant com els bons artistes!

Joana ha dit...

Tinc ganes d'anar a la Fageda d'en Jordà, a passejar-m'hi i a capbussar-me en els colors.
Els teus preciosos...
La música l'escoltaré demà al matí mentre faig un cafetó.
Ara és hora de recollir-se.
bona nit Fanal!

Carme Rosanas ha dit...

19 (petites) tardors que són totes com una mena de temptació... són precioses.

:)

La primera tardor s'havia perfumat i disfressat de primavera. El verd intens, el groc i el blanc escrivien suaus moviments davant dels meus ulls. Com interrogants menuts que no volien cap resposta.

montse ha dit...

Quin bon passeig m'has regalat per aquestes petites tardors...I com diu la Carme, a moments disfressades de primavera!!
Gràcies.
Una abraçada i bon cap de setmana.

Ariadna ha dit...

Delicadessa que acompanya cada fulla groguenca i mullada de tardor. I finalment un foc per escalfar-nos... amb bona música.

Bon cap de setmana.

Alba ha dit...

D'això sí que se'n diu una bona passejada per la tardor. Cada fotografia teva és un reagal! I la última.... genial. Necessitava una miqueta d'escalfor, tinc les mans gelades!
abraçada!!

jpmerch ha dit...

Precioses fotos! Em donen ganes de furtar-te-les per al calendari de 2012.

montse ha dit...

Molt bona tota aquesta il·luminació d'imatges i só.

Elfreelang ha dit...

Meravelloses fotos meravellosa natura esplèndides tardors! bon cap de setmana! abraçades autumnals!

gripaublau ha dit...

Quines fotos més boniques! Em deixes embadalit. Gràcies.

M. Roser ha dit...

Unes petites tardors precioses, quanta rosada matinal!
I fins i tot cadascuna amb una banda sonora personalitzada...
Que més es pot demanar!!!
Petons,
M. Roser

Cèlia ha dit...

Amb tanta pluja, fa dies que no podem sortir gaire, gràcies per dur-nos la preciosa tardor fins a casa!!! i una música ben sugestiva!

novesflors ha dit...

Amb tants regalets de tardor no sabria quin quedar-me :)
Tornaré a entrar a contemplar-los detingudament.

Jordi Dorca ha dit...

19 regals!
Ja pot venir la bona pluja.

Joana ha dit...

Quines meravelles, Fanalet, no sé quina de totes m'agrada més!!!

fanal blau ha dit...

Tardors acompanyades!
Acompanyem-nos-les, que sembla que caldrà!
Una abraçada i gràcies per caminar-les amb mi!

rits ha dit...

que en son de boniques!!!! la tardor fa uns colors!! com m'agraden les gotes de pluja, tan fràgils i fortes alhora!