25 de juliol 2011

Em regales flors




Em regales flors
i esmorzem pèsols d'olor
amb pa torrat.

21 comentaris:

El porquet ha dit...

Bona manera de començar el dia. Es pot demanar més?

Carme Rosanas ha dit...

Quin ramet més bonic!

Pèsols violetes
perfumen el matí.
Tiges s'estiren
imperceptiblement
fins arribar a la tarda.

Pilar ha dit...

Semblen papallones, les flors dels pèsols d'olor.
T'han fet un regal ben bonic.

magazine.cat ha dit...

Crec que és un ram de violetes, no?
Es molt bonics i la seva olor fantàstica!

Joana ha dit...

M'hi vols a esmorzar?
Bon dia Fanalet!

Elfreelang ha dit...

Un esmorzar de pèsols d'or! un esmorzar de traca i mocador! felices flors!

Barcelona m'enamora ha dit...

ohh flors fresques, quina oloreta que deuen fer! Llàstima que pel blog no la poguem olorar...

Maca la foto i el dibuix, m'agraden així una darrera l'altre...

novesflors ha dit...

Un esmorzar ben aromàtic i molt apropiat per a l'estiu.

Unknown ha dit...

Li tinc un carinyo especial als pèsols d'olor...però mai n'he menjat :)

fanal blau ha dit...

Porquet, la veritat és que si!
Però per demanar que no quedi...;)

fanal blau ha dit...

Carme! gràcies per aquest dibuix tan bonic! Tan bonic com les flors que em van regalar!
L'acompanyament poètic, fantàstic!

fanal blau ha dit...

Si que ho semblen, Pilar! Són delicadíssimes!
Una abraçada!

fanal blau ha dit...

magazine.cat,
no són violetes; se'n diuen pèsols d'olor. Una flor tan delicada com les violetes!

fanal blau ha dit...

Joana,
i tant que sí!
sempre ets benvinguda!
Demà, l'esmorzar a punt! :)

Bon vespre, Joana!

fanal blau ha dit...

Un esmorzar, bonic, Elfreelang!
:)

fanal blau ha dit...

Barcelona,

són de bon plantar i fàcils de créixer. I precioses!

Nanit...:)

fanal blau ha dit...

Oi que si, novesflors?
Petonet!

fanal blau ha dit...

Vida,
coindidim. Jo també els hi tinc un carinyet especial, n'he plantat forces vegades i en moments especials; però tampoc mai n'he menjat. Però la companyia i el pa torrat feien una combinació fantàstica.
Una abraçada!

Nat ha dit...

Un ram molt bonic, igual que les paraules, es curiós que a sobre la taula tinc un ram on hi han les mateixes flors jeje, m'ha fet molta gràcia.

fanal blau ha dit...

Són boniques oi, Natàlia!
:)

rits ha dit...

no les havia vist mai i son precioses!