12 d’agost 2011

Carícies com bàlsam


Carícies com bàlsam,
descontracturant l'ànima
i les penes.

17 comentaris:

Barbollaire ha dit...

vaja!
no he pensat en la manyopla de fibres naturals!!!!

X¬DDDDDDDDD!!!

;¬)*****

El porquet ha dit...

Uiiii me'n poden fer un?

jpmerch ha dit...

No comprenia la composició fins que m'he adonat que deu ser un aparador.

cantireta ha dit...

On has trobat aquestes peces tan divertides? Qui diu que el fang és Lladró ( i lladre!! ) pel preu? Guai!!

Barcelona m'enamora ha dit...

Les carícies ens alleugen i ens fan tornar a flotar i a ser lleugers.

La fotografia caça a la perfecció amb el text, van agafadets de la mà.

Elfreelang ha dit...

les carícies....què maco!

rits ha dit...

doncs te'n envio un munt, amb una abraçada ben gran!!

cantireta ha dit...

Hola!
M'agrada el tracte, emocionada per vendre el llibre i amb ganes de conèixer-te per signar-te'l. Fet!!

fanal blau ha dit...

cantireta,
això està fet! ara bé, el quan, ara mateix no el sé! arribarà!
:)

fanal blau ha dit...

rits!
venint de tu, descontracturants i balsàmiques!
petó, noia!

fanal blau ha dit...

Elfreelang...hi ha res més dolç que les carícies? :)

fanal blau ha dit...

Pilar,
alleugen d'allò més i fan gairebé "levitar"...;)

fanal blau ha dit...

cantireta,
torno per dir-te que la foto la vaig fer a la fira d'argentona. Una escultura que, de tan tendre i tan bonica, em va enamorar!
El fang no és Lladró i no m'atreviria a anomenar-los lladres. Senzillament no m'arriben i aquesta terracota em parla.
M'encanta el fang!

fanal blau ha dit...

Jpmerch,
era una de les parades de la fira; m sap molt de greu no haver registrat l'artista.
Tal vegada me'l torni a trobar...espero!

fanal blau ha dit...

Porquet!!!

tu també estàs contracturat?
ja en som dos!!!

va...anem a muntanya a veure si ho arreglem!

demà faré una ruta molt petitona pels oliverars de samalús! ;)

petó, guapíssim!

fanal blau ha dit...

a veure barbollaire...on està la manyopla de fibres naturals??? eh, eh, eh??? (a l'estil arare)
ho deixem aquí, ok?

un petó, estimadíssim. :)

Barbollaire ha dit...

d'acord... el que té a la mà la figura és un fregall, una esponja...
però havia pensat que, per un massatge, valia la pena la "llicència poètica" d'una manyopla...

(és que s'ha d'explicar tot... país!)