19 de maig 2013

Pètals lluminosos


Em vas regalar una fotografia
que em fascina.
Calces espardenyes
i fas llengotes al costat de la mare.
La mare et mira, crec que t'admira.
Tu, agosarada, ella més prudent.
Plantant cara, desafiant el món
després dels bombardejos,
amb olis de margarides, bodegons 
i natures mortes.
Colors, de tots colors, compartits durant molts anys
i una mort prematura.
Heretada des de fa molts anys,
tenim una amistat autèntica.
Ens van quedar uns pètals lluminosos
en la penombra de la tarda 
que sempre ens acompanyen.

(per la Glôria A. que avui en fa vuitanta-cinc)

18 comentaris:

Sergi ha dit...

M'agrada molt la foto! Aquesta il.luminació la fa molt especial.

Quadern de mots ha dit...

Dic el mateix que en Xexu, bonica foto.

Bon diumenge.

Garbí24 ha dit...

Bona imatge i boniques paraules. Bon diumenge

rits ha dit...

la foto és preciosa i les paraules que li dediques a la Glória plenes de sentiment.

Elfreelang ha dit...

Imatge de la foto i imatges de les paraules sentides, plenes de tendresa i poesia ....bonic homenatge fanal blau! abraçades !

novesflors ha dit...

La foto és bonica i les paraules, tendres .

Sílvia ha dit...

Pètals i versos lluminosos, una felicitació radiant!!!

Glo.Bos.blog ha dit...

Una fotografia d'una gran bellesa. I unes paraules sinceres, del fons del cor.
Una abraçada!

Galionar ha dit...

Bellissims, aquesta amistat, aquest poema, els pètals lluminosos que fan les tardes mes clares. M'uneixo a la felicitacio d'aquesta amiga de vuitanta-cinc anys.
Una abraçada.

M. Roser ha dit...

Només de llegir que calçava espardenyes, ja m'ha caigut bé...
Una bonica amistat que fa que els pètals brillin, més sobretot en la penombra de la tarda...
Bon capvespre de pluja.

Joan Guasch ha dit...

la llum, els colors... els sentits ens fan sempre evocar els records. Unes imatges (foto i paraules) molt intenses.

sargantana ha dit...

felicitats per no haver perdut el compte...

Maijo Ginovart ha dit...

Per molts anys, Glòria! I felicitats a tu, Fanal blau.

Carme Rosanas ha dit...

Per molta anys a la Glòria!!!

Un poema preciós en el record de qui les dues estimeu.

Una abraçada, fanalet.

Jordi Dorca ha dit...

M'hi afegeixo. Sense anar gaire lluny.

El porquet ha dit...

Tard, però em sumo a les felicitacions a la Glòria, i a tu per tenir, com sempre, aquest toc sensible, poètic i fotogràfic que em captiva.

Deric ha dit...

Molt bonic i una foto molt ben trobada

Judit ha dit...

Bona companyia Fanalet! Pètals perfumats de flors...